вівторок, 10 жовтня 2017 р.

Бабине літо. Натхнення від Наталі Покотило.

Привіт наші бджілки трудівниці. Як Ваші справи? Як настрій?

Сьогодні з Вами Наталя Покотило, і моє натхнення по нашому завданню Бабине літо. Але перш ніж я Вам покажу свою роботу, хочу трішки з Вами поговорити про осінь. 

Що для Вас осінь? Для мене осінь - це золота пора. Дерева всі вбираються в різнобарвне листя. Сонце віддає останнє тепло. Земля тихо і солодко засинає під прощальний клекіт пташок, з кожним днем вкриваючись все теплішою ковдрою з листя. Я люблю осінній вітер, що розносить по всьому місту аромат квітів. Ще мені подобається ходити по опалому листю, слухати його шелест, гуляти в мальовничих парках і насолоджуватися красою кольорів. Але водночас осінь досить сумна пора. Наступають дощові дні, світла та тепла стає все менше і ми готуємося до холодів. 

Я сподіваюся Ви вже встигли сфотографуватися в листі? А може навіть влаштували сімейну фотосесію? :) Я про це тільки мрію, тому що моя осінь зараз дома з температурою (але я не скиглю, а навпаки налаштовую себе на позитив. Щоб в похмурі дні, чи коли дощик буде накрапати мені було тепло та затишно, я зробила ось такий ліхтар-свічник, який зігріватиме мене спогадами про найбільш хороші моменти цієї осені, а також нагадуватиме те саме Бабине літо, сонце і жовто-багряні кольори.


Ліхтар зроблений з нуля - картон, плівка, клей, а також використала багато декору - квіти, ягоди, гілки, вирубка, сухоцвіти. Попереду багато фото без слів.










Сподіваюсь я змогла Вас надихнути. Чекаємо на Ваше Бабине літо. Теплоти та сімейного затишку всім.

Творчих успіхів. До зустрічі)

2 коментарі:

  1. Наташа, він класнючий! Такий осінній та квітковий :) Я люблю осінь! Вона така кльорова та натхненна. І прогулянки люблю, а з малечею осінні прогулянки стали ще цікавішими та щасливішими :) Дякую за натхнення!

    ВідповістиВидалити