понеділок, 3 липня 2017 р.

Project Life - що це таке і з чим його їдять?

Привіт, мої хороші! Ми з нашою Дизайн командою і новими силами, як і обіцяли будемо тішити вас новими проектами! Звичними для вас і не дуже! Цікаво? Гортайте далі...




Отож, сьогодні мова піде про Project Life.
Особисто я, це заморське слово почула від Оксани Корнійчук, то було більше двох років тому. Ми тільки познайомились завдяки передноворічному обміну і тоді якраз розпитувати одна в одної про наші забаганки... Я добре пам"ятаю довжеленний список посилань на статті, які стосувались цієї теми.... І воно мене тоді дуже захопило... а потім попустило... А тепер накрило! От якось так, хвилями, як у справжньому житті! Але давайте по черзі...

Взагалі засновницею Project Life вважають Беккі Хінгс - американку, яка доволі довгий час працювала в області скрапбукінгу... І вона розуміла, що все наше життя, всі найяскравіші моменти просто нереально заскрапити в альбоми, до яких ми звикли, і от їй на думку прийшла ідея створення такого інструменту, який дозволить зберігати особливі моменти і при цьому при мінімумі часу на оформлення. Так з"явився варіант альбому з файлами. І все просто: карточки для запису журналінгу +мінімум декору + фото = робота готова!


Занадто просто, скажете ви?! Зате цікаво! 
Я почала наш PL 2017 з нового року, знову ж таки за рекомендацією Оксани, бо так справді легше. Але готувалась до початку ведення - заздалегідь.
Як саме? 
1, Статті, огляди, техніки -  їх можна вивчати, аби уникнути багатьох "граблів" у веденні свого альбому (вони все-одно будуть, але битимуть легше))
Залишаю вам список блогів, де є багато інформації про проект: 

2.Купити або зробити  папку для зберігання файлів. 
3. Купити власне файли. 
4. Запастись плоским декором... 

І краще, коли все це зберігається окремо. 

Де друкувати фото? Я це роблю на звичайному кольоровому принтері. Ми обов"язково опишем всі нюанси оформлення фотографій в наступних статтях, але головне почати! Відсортувати фото, вловити ідею! 

І наостанок покажу вам свої сторінки PL 2017







І знаєте, що я вам скажу? Особисто для мене це більше, ніж просто один з варіантів альбому... Для мене - це справжні ми! Наші емоції... відчуття... 
Я не прив"язуюсь до днів, тижнів. Роблю сторінки відподно до місяця, або події... І багато фотографую)))) 

Чому ми з Оксаною почали говорити про PL зараз? В липні? Тому що насправді, саме такий формат ведення хроніки сім"ї зараз актуальний! Більше того, Оксана називає такий альбом "найсімейнішим". 

Не ховайте свої фото в пам"яті телефонів і ПК, друкуйте їх  і оформляйте в будь-який формат! Головне, щоб вони були) 

І приєднуйтесь до наших завдань

Чекаємо ваших думок в коментар"ях)))  Бережіть себе і тих, хто поряд! 


2 коментарі:

  1. ваша стаття змусила задуматися, що мабуть і мені просто необхідний такий альбомчиК))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От і прекрасно! Є час зважити за і проти, розібратися що до чого, і спокійно почати власний проект-2018

      Видалити