суботу, 1 липня 2017 р.

Перша Дизайн команда ScrapRelax: Хто є хто?!

Привіт усім! Нам з Оксаною дуже хвилююче і водночас радісно представити вам першу Дизайн команду блогу ScrapRelax! Зустрічайте: 



Привіт. Я Дар'я і я дуже рада опинитися у такій чудовій команді. Живу і творю у чудовому місті у центрі України – Вінниці. Мені 30. Я мама чудової донечки та дружина надійного чоловіка. За фахом я економіст, а працюю викладачем у ВУЗі. 
Для мене скрап то релакс. Тримаючи у руках папірці, штампики, чіпборд, квіточки та уявляючи, що цього може вийти я просто релаксую. 
Я дуже люблю створювати листівки. Це зручно))) йдеш на свято, а доповнення до подарунка вже є))))
Мій улюблений матеріал однозначно – штамп, я взагалі штампоман зі стажем)))) Улюблений стиль ... мабуть фрістайл. Чому? Я люблю творити від душі і додавати в роботу все, що хочеться мені тут і зараз. Також люблю КАС за його лаконічність.
Мій улюблений колір – це колір мого настрою, от зараз пишу і мені хочеться сказати синій, знаєте такий аж лазуровий, а завтра це може бути зелений колір молодої трави, чи колір стиглого абрикоса))))) Я люблю всі кольори))))



Привіт всім! Мене звати Надія, і я живу в прекрасному Києві! Свій шлях в рукоділлі я почала давно. В 12 років мені подарували книгу по бісероплетінню, і моя душа явно в цей момент пала під магією краси бісеру. Дуже довго я визнавала тільки бісер, нічого іншого. Але одного разу, я попала на МК новорічних листівочок! Я була в захваті! Світ моєі душі був підкорений скрапом! Хоча не тільки ним - тоді я спробува, напевно все, до чого дотягнулась рука)))) І так воно й було б, якби не мій цунамі - синочок, якому майже два рочки. Скрап виявився самим безпечним рукоділлям. Тому зарез я скрапоголік! Але в планах і мріях (як же без них!) колекція одягу(для себе) та шикарна колекція прикрас! І обов'язково - чудові скрапові роботи! 
З радістю буду старатися надихати Вас, ваша Надія!


Меня зовут Наталья, мне 28, в настоящее время мы с семьей живем в Киеве. Я счастливая мама замечательного 4-летнего малыша Владислава и любимая жена уже более 8 лет) Я счастлива потому что занимаюсь любимым делом, которое очень люблю!!! Скрап стал частью моей жизни безвозвратно, а точнее, я бы сказала, нашей семейной жизни, мои любимые мужчины терпят мои творческие беспорядки и поддерживают меня в моих начинаниях и они же первые критики моей работы !!!Я очень люблю пробовать и учиться новому и различным стилям, но самая большая моя любовь в скрапе это альбомы - это ломание головы, как правильно разложить все развороты, как гармонично подобрать декор, как придумать что-то интересное и чтобы альбом был индивидуальным и неповторимым, это создание чада из материалов, это взрыв эмоций на бумаге. Ну а какие же альбомы без бумаги, я считаю что это 50 % готового альбома) Хочу расти и развиваться вместе с Вами. 
 Всем привет! Очень рада что мою заявку "одобрили" и я в ДК "СКрап Релакс". За это короткое время мы со всеми девочками познакомились. Команда чудесная! Все творческие,  активные и все мамы - это нас и объединяет) 
Наши главнокомандующие, если можно так сказать, Маричка и Оксана, тоже классные, позитивные и талантливые. 
Немного о себе. Зовут меня Наташа Курзина. Живу и работаю в Киеве. По  специальности я бухгалтер, но по потребностям души - я творческий человек (хотя в некотором роде бухгалтерия - это тоже творчество...ума)). Скрапбукинг меня затянул в свои объятья чуть менее года назад. И вот я творю и останавливаться не собираюсь. Нравится всё, всё хочется попробовать и освоить. Чем я и собираюсь заниматься в ближайших планах. В т.ч. будучи в составе ДК! Думаю мы вместе НАтворим и ВЫтворим много красивого и интересного! 



 Доброго всім дня! Дуже рада стати частиною цієї душевної команди :) Мене звати Тоня. Живу у гарному місті Краматорськ. Я дружина та мати. Скрапбукінгом займаюсь майже рік, але це вже моє нове кохання на все життя :) Люблю скрап за те, що тут є місце кожному. Дуже подобається класичний скрапбукінг, в якому магія твориться завдяки тільки паперу. Також прихильна до CAS. Але як же можна пройти мимо штампів та чіпбордів :) Тож люблю експериментувати та пробувати щось нове. Сподіваюсь я буду вам корисна ;)
 Всім привіт! Нарешті настав момент знайомства! Скажу одразу, що це моя перша ДК і я відчуваю приємне хвилювання. Я обожнюю підкорювати нові горизонти і зростати над собою. Саме тому я тут. Звати мене Ірина Скляр, живу у мальовничому місті Суми.  З тих пір, як я дізналася про скрапбукінг, я не уявляю свого життя без ного. Він захопив мене своїм різноманіттям стилів і форм, своїми неосяжними можливостями самовираження. Люблю скрапбукінг за можливість багато експерементувати, гратися з кольорами. Я не зупиняюся на одному стилі, але фаворитів все ж таки маю. Фрістайл- перший із них. Також мені подобається еко- стиль, mixed-media та класичний американський стиль. Люблю використовувати натуральні матеріали, яскраві палітри, вирізати, строчити та давати життя старим речам. 
Зі скрап-об`єктів найбільше захоплююсь сторінками та холстами. З їх допомогою можна практично оживити фотографію, підкреслити її настрій та колір. Обожнюю альбоми. Це унікальна річ, яка розповідає цілу історію.
Маю надію, що я зможу поділитися з читачами ScrapRELAX своїм натхненням. Відчуваю, що найближчі пів-року будуть яскравими та плідними. Побачимось!)))
Привіт, наші любі читачі. Я - Юлія з міста Чернігова. Велика шанувальниця бумаги, чіпборду та вирубки. Обожнюю яскравість американського стилю, ніжність шеббі та лаконічність КАСу і поєдную все це у своїх работах.
   Люблю творити альбоми, сторінки та "потрібні у побуті штучки".
   Бажаю вам мати час на свою творчість і заряджатися натхненням і новими ідеями у нашому блозі)

6 коментарів:

  1. Девочки, всех поздравляю! Как говорится..."в добрый путь". Вдохновения, позитива и красивых работ!

    ВідповістиВидалити
  2. Дівчатка, вітаю вас з початком! Натхнення та успіхів у новій команді!

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю всіх! Плідної нам праці та натхнення!!!

    ВідповістиВидалити
  4. А сколько знакомых лиц! Девочки! Поздравляю вас! Жду заданий и вдохновений! Поскорее хочется творить с вами!

    ВідповістиВидалити
  5. Иринка, Наташенька, принимайте мои поздравления!!! Отличная новость!

    ВідповістиВидалити
  6. Поздравляю девочки, в лёгкую путь!)

    ВідповістиВидалити