понеділок, 22 січня 2018 р.

Весілля та скрап. Випуск 3. Альбоми

Усім привіт.
Сьогодні з вами Дар'я Довгань, і сьогодні ми будемо говорити про скрап та про весілля, а точніше скрап після весілля)))

За що люблю зиму, так це за те, що вона дарує довгі вечори, які можна приправити теплими спогадами та терпким смаком гарного вина у хорошій компанії... А що може бути кращим ніж перегляд гарних, натхненних фото
Саме тому і присвячується наш сьогоднішній випуск - весільним фотоальбомам.

Тільки вам вирішувати як оформлювати свої спогади, головне їх взагалі оформити, щоб за зручної нагоди їх можна було переглянути, адже електронні носії такі не надійні...

Особисто я свій альбом я робила сама на протязі трьох місяців, але то був електронний скрап, паперовий варіант цього альбомчику поки чекає свого втілення)))

Шукаючи натхнення до сьогоднішнього огляду я просто була вражена різноманітністю технік виконання весільних ( і не тільки) фотоальбомів.

Ось декілька альбомів які мене вразили...

В цей альбом я просто закохалася.






IMG_1559 (700x466, 157Kb)


Украшенная коробочка для скрапбукингового свадебного альбома



Так що, якщо ви хочете зробити молодятам гарний подарунок на першу річницю їхнього весілля, то я гадаю, що скрап-альбом це те що треба, а за цим посиланням (тут) ви знайдете корисні поради для створення найкращого подарунку.

З вами була Дар'я
Затишних вам вечорів
Цьомки))))

Немає коментарів:

Дописати коментар