суботу, 14 квітня 2018 р.

Стилі у скрапбукінгу. Фристайл. Натхнення від Дар'ї Довгань

Усім привіт!!
Як ваші справи?? 
А я от із захопленням чекаю початку весни. По-перше саме у середині весни дуже багато свят. А ще, для мене весна це період пробудження, період гарних ароматів та фарб, пора квітів і ще багато багато всього))))
Сьогодні з вами я, Дар'я Довгань))) і я приготувала для вас яскраве, смачне, а головне низькокалорійне)))) натхнення. 
Дивимось? Ну звісно ж так))))




Для сторіночки використала чіп квіточки, чіп напис та вітрячок (він по формі нагадує смаколик що лежить у доні у тарілці)  від нашого спонсора магазину Скрап-радість.
Завітайте і ви до нашого спонсора і ви знайдете все що необхідно для гарного настрою))))

З вами була Дар'я
Всім сонечка та тепла)))
Цьомки))

2 коментарі: