середу, 28 листопада 2018 р.

Галерея листопада. Натхнення від Євгенії @rising_to_heaven.

Привіт, дорогі читачі та гості блогу! 
Осінь багата різноманітними кольорами. Та деякі асоціюються саме з цією порою року. Це коричневий, рудий, сірий. Моя листівочка натхненна цими кольорами осені.  





Листівку, з якою я сьогодні завітала до вас, я створювала з нагоди Дня вчителя. І, хоч свято вже позаду, листівочку ще не показувала.





За основу листівки я взяла коричневий фотокартон щільності 300 г/м. Фоном взяла скраппапір шкільної тематики. А прикрасила тематичними вирізалками, карткою, квітами ручної роботи та чипбордом. 




Чипборд я взяла гілочу, затонувала жовтою штемпельною подушкою та покрила кракелюрним лак-акцентом прозорим.






З вами була Євгенія @rising_to_heaven. На все добре! До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар