четвер, 3 січня 2019 р.

Пост-прощання від Юлії Фастенкової.

Зміни,
прийшов час змін і переосмислення в моєму скраповому житті, а для роздумів та розуміння себе нам потрібен час.
Тому я з вдячністью і легким сердцем звільняю своє місце в цій команді для натхненних, талановитих та працьовитих дівчат)

Бажаю вам єдності у роботі, плідної співпраці та порозуміння, вільного часу та реалізації всіх скрапових ідей)

А я залишу у вашій пам'яті найпамятніші свої роботи)

Це перша сторінка, ніжна і світла, але у шеббі я вже давно не працювала)



Мої кулінарні розділювачі назбирали для мене стільки кулінарних ідей, що мабуть весь наступний рік буду я творити на кухні)))
Один з найулюбленіших - про Уркаїну.


Завдяки дівчатам я створила два проекти, які чекали свого часу достатньо довго)
Мінік Корона - рік)

А весільний мінік для моїх батьків років п'ять)


Дякую дівчата за ці півтора роки, дякую за позитивний настрій, порозуміння і товариське плече)

Я маю надію, що все ж таки побачу вас всіх в реалі на наступній зустрічі-зльоті)

Дякую всім читачам за коментарі та участь у нашому скраповому житті)

З вами була, Юлія Фастенкова)


3 коментарі: