вівторок, 11 липня 2017 р.

Разом назавжди. Натхнення від дизайнера Антоніни Рапоти

Доброго дня наші любі читачі та гості!
Учора в блозі вийшло нове завдання місяця "Разом назавжди".
Дуже гарна, тепла тема, яка викликає посмішку та мрійливість :) Я зразу згадала своє весілля. Скільки з цим було пов'язано хвилювань, емоцій, але саме головне відчуття було безмежного щастя.
Я і зараз люблю бувати на весіллях :) Але не завжди виходить. Нещодавно не потрапила на свято до своєї дуже близької подруги і подарунок не вручила. Тож вирішила виправитись і зробити для її нової молодої сім'ї фоторамку.
Весілля у неї було не традиційно біле, а яскраве та літнє, як і сама дівчина :) Тому фоторамку зробила також незвичайну.
Тож давайте подивимось що вийшло. З обов'язкових елементів по завданню у мене фото подружньої пари та білий колір інколи теж присутній :)


Фоторамка зроблена "з нуля". Її розмір 22см*31см. Для основи я узяла два листа палітурного картону. В одному з них зробила віконця під фотографії. Дві розміром 7,5*10 та одна 10*15.


Покрила всю рамку акриловим медіумом та нанесла текстурну пасту через трафарети.


А далі вже було діло за фарбами та декором :) Покажу трішечки, а може і більше, детальок.






Чіпборди покрила деко глазурю зеленого кольору. Не знаю чому, але у мене кохання асоціюється з зеленим кольором :)



Ось таке натхнення у мене вийшло для Вас :)

Будемо раді бачити Ваші роботи у нашому завданні! Роботи приймаються до 10 серпня включно.





Гарного всім настрою :)





4 коментарі: