суботу, 8 липня 2017 р.

Спільний проект: Scrap4relax Етап 3. Запрошений дизайнер Ірина Дикун.

Всім привіт!
Прийшов час для фінішної прямої в СП Довгобуд!!!
Не знаю, як вас, а мене аж розпирає від радості, що мій трирічний альбомчик нарешті буде завершений! На цьому етапі ми показуємо обкладинки, а зовсім скоро будемо тішитися готовими красенями - залишилось зовсім трохи ))
Зі своєю обкладинкою я просиділа весь день і начебто нічого складного, але...
Я вперше роблю таку величезну - 26*31 і завтовшки 9см, робила по ось цьому майстер-класу. Мені все сподобалося, але...я з`єднала обкладинку, почала її прикрашати і тут до мене дійшло, що з таким розміром прострочити де завгодно я ніяк не зможу. Тому наступного разу буду все пристрочувати, а потім вже з`єднаю передню половинку з корінцем. І ще корінець я зробила майже на 1см більше ніж товщина всього мого перепльоту, захотіла, щоб він був трохи закруглений - це вже покажу в готовому вигляді.
Фото робила зранку, чекати, коли сонце втече з балкону я не могла, тож побігла на вулицю шукати зручне місце - це здалося не так легко після дощу.
Ось моя обкладинка :)

Це єдине вдале фото, де кольори не вибілені
Фігурка з рідкого пластику на пістолет не трималася, випробувати всі види клеїв не стала, взяла Глоссі Акцент і про всяк випадок пришила. А чим ви їх клеїте?
Ось такий в мене результат для цього етапу.
Із нетерпінням чекаю наступного!


4 коментарі:

  1. Мені завжди подобається бачити роботу "за п'ять хвилин до готовності".
    В мене, до речі, довгобуд такого ж розміру виходить. Якраз закінчую сторінки, і ще досі думаю над видом переплету. Так що МК візьму до уваги)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, дуже цікаво! А я люблю спостерігати за всіма етапами ))

      Видалити