четвер, 2 листопада 2017 р.

Рецепт з ОЕ. Натхнення від Оксани Корнійчук

Привіт. Сьогодні в "СкрапРелаксі" маю слово я, Оксана Корнійчук,  і я представляю нашу нову рубрику, а саме завдання "Рецепт з ОЕ", де потрібно зробити роботу з мінімум трьох обов'язкових елементів із запропонованого переліку.

В мене абсолютно хлопчача скарбничка, по-хлопчачому лаконічна, в стилі "Нічого зайвого"
І мій сьогоднішній рецепт - це шеврон, чіпборд, золото і колесо




Скринька обтягнута тканиною із досить активним принтом. Власне тому і декору мінімум. Але ШЕВРОН - це раз.





Я використала рамку і дві зірочки для рівноваги, покривши все це золотою гліттерною фарбою. Тому ЧІПБОРД - це два і ЗОЛОТО - це три.



В рамці помістила яскраву картку із зображенням велосипеда, тому КОЛЕСО - це чотири.

Власне це і є весь мій  рецепт. Нічого складного, тільки яскраво і насичено.



Підгледіла в когось таку ідею кріплення. Воно насправді зручно, тому підглядайте, хто ще не бачив і використовуйте.
Малі коробульки також мають досить стримане оформлення, адже головне те, що всередині.



Дякую за вашу увагу і ще раз запрошую приєднатися. Чекаємо вас в гості з власними інтерпретаціями нашого рецепту


Автор

1 коментар: