неділю, 26 листопада 2017 р.

А Вам зручно? Натхнення від Оксани Корнійчук

Привіт. Сьогодні слово в "СкрапРелаксі" маю я, Оксана Корнійчук, і прийшла моя черга розказати про організацію робочого скраппростору.

Отже, мій альбом-органайзер ножів для вирубки.





Як там кажуть? Нормальний стан людської психіки - це її стабільна непостійнсть. Ми хочемо чогось одного, отримавши це, одразу починаємо хотіти чогось іншого.

Спочатку я мріяла про БігШот. А коли в господарстві з'явилася бірюзова прєлєсть, я почала мріяти про багато і різних ножів.
І само собою постало питання зберігання. В упаковці не зовсім зручно, насипом в коробці тим паче... Ну, ви в курсі, я думаю))))

Я зробила такий от простенький альбомчик-органайзер на пружині.


Все просто, лаконічно. Лиш на обкладинці брадсами прибила, що це моя прєєєлєєєсть!

На обох форзацах зробила кишені для папок для тиснення. Їх у мене всього декілька. Цілком вистачає.


До сторінок приклеїла смужки нарізаного вінілового магніту. Купувала в скрапмагазині, листами. Йдуть на клейовій основі.


Одразу намагалась розставляти ножики в порядку частоти використання. Так щоб на перших сторінках були найбільш ходові.



Ззаду скріпила все на резинку, щоб з часом з альбомчика, який поправиться, нічого не вилітало.


Користуюсь активно. Мені зручно. Але пора робити другий том...

Розказуйте про ваші зручності і лайфхаки на тему скрапорганізації і обов'язково долучайтесь до нашого завдання.


Автор

1 коментар: