понеділок, 18 червня 2018 р.

Рецепт з ОЕ. Натхнення від Дар'ї Довгань

Привіт наші любі.
З вами сьогодні Дар'я.
Як ваші справи? Вже відпочили під теплим літнім сонечком? Чи ще тільки збираєтесь?
Ну, наприклад, в мене ще важкі робочі будні)))))
Тому я поки релаксую за скрапом))))) такий собі Скрап-Релакс


Сьогодні я хочу вам показати конвертик до нашого рецептурного завдання.)

Рецепт з ОЕ

Він в мене вийшов досить універсальний, під будяку подію. А погодьтесь, подій літом однозначно більше, ніж у будь-яку інше пору року.


А тепер про сам конвертик. Я зробила максимально плоским - для зручності. З об'ємних елементів лише чіпборд.
Закривається конвертик на брадси, точніше на мотузочки, що кріпляться до брадсів.
Прикрасила вирізалками.
Додала трохи дропсиків для легкості у вуаля)))
П.С. Я просто закохалася у цих шмеликів - вони такі реалістичні


У створені цього конвертику мені допомигли матеріли з чудового магазину Марічки - SCRAPJOY.com.ua 


Дякую, що були з нами.
З вами була Даша)))
Ласкавого сонечка вам та натхнення))))
Цьомки))


Немає коментарів:

Дописати коментар