пʼятницю, 29 червня 2018 р.

Рік зі СкрпаРелакс.Підсумки першого сезону: Дар'я Довгань

Привіт усім.
Сьогодні з вами я, Дар'я Довгань і мій найголовніший пост за рік - підсумки мого дизайнерства  за рік.

Що, правда цілий рік пройшов?! Важко повірити, але насправді так воно і є. 
За рік ми стали не просто дизайнерською командою, а цілою скраповою родиною. Це моя перша дизайнерська команда, щиро вдячна Марічці та Оксані за таку честь працювати у такому затишному та релаксійному блозі))))) 
Так вийшло, що у всіх дівчат це була перша ДК, тому ми разом вчилися і розвивалися.
 За рік було різне. Ну от скажіть, як дівчата у різних куточках України не змовляючись про що будуть робити роблять схожі роботи зі схожими елементами  -  як от я з Тонею)))? А все просто, загальна атмосфера блогу творить дива - вона надихає за звершення.

Ось мої баночки з цього чудового дабл-натхнення)))

Під час дизайнерства я вела рубрику Весілля та скрап , статті ви можете прочитати за посиланням  , також останні місяці я була адміністратором ІГ  профілю @scraprelax (до речі, заходьте у гості) а всі мої роботи можна подивитися за цим посиланням .

Я лиш покажу мої най улюбленіші)))))) які були створені для любого ScrapRelax

Листівочка з пуансетіями


Конвертик-пакет з відштампованими квітами


Легка та романтична листівочка у пастельних тонах


Міксмедійні тежики з сузір'ями))) 


Ще одна дитяча-дівчача листівочка


Листівочка для матусі


Стонячна та весела сторіночка про мене та донечку


КАС листівочка про зайку-сплюшку


Мотиваційно-квіткова листвочка

І драйвова з кофеїном міська сторіночка

.

Це далеко не всі мої улюблені роботи. Признаюся чесно у мене всі роботи улюблені)))))

Тому зупинимося на цих)))

А моїм скрап-сестричкам хочу від щирого серця подякувати за ту атмосферу яка була між нами, сподіваюся надалі вона буде йти лише у розвиток.
Старшим скрап-сестричкам (адмінчикам)  велике дякую за терпіння та толерантність, за те що завжди вмієте підтримати та вислухати.
Я вас люблю.
Ваша Даша.

Цьомки



1 коментар: