четвер, 5 липня 2018 р.

Сторінкове натхнення до галереї від Дар'ї Довгань

Привіт-привіт.
Сьогодні з вами я, Дар'я Довгань і я прийшла до вас зі сторінковим натхненням до нашої галереї.



Галерея червня
Ви любите чай чи каву? 
Я от, наприклад, люблю чай. Хоча від смачного та запашного латте не відмовлюся)))
Але сьогодні не зовсім про чай чи каву, а про того хто їх робить )))))
Людина яка робить каву у кафе називають бариста. 


Трішки історії? 
Професія баристи, як майстра по приготуванню кави народилась в Італії, а потім  в 1980-х роках стала відомою в США завдяки Говорду Шульцу , власнику компанії Старбакс. В одній із свої поїздок в Італію він був зачарований місцевими бариста. Він знаяв їх роботу та фото та відео, а приїхавши додому впроваджував стиль бариста у роботу своїх кав'ярень. 
Поступово інтерес до бариста підвищувався. В Україні на відміну від Італії та Європи бариста займаєтьмя приготуванням тільки кововою справою. У европейськиї країнах бариста можу бути яв барметон і кавоваром, так і власником кав'ярні. 

Чому я про бариста тут розповідаю?! А тому, що ця сторіночка робилася на подарунок одному (точніше одній) бариста)))
Натхненням до неї стали чіпборд-зірочки  від нашої Марічки та наклейки з StarVinCoffe (в них такий класний зелений колір і в емблемі присутня зірочка))))) . Вони просто захопили мою уяву і не відпускали))))


До поки не втілилися у цій красі.


За основу моєї сторіночки я взяла папір з набору Міські легенди (цей набір ви можете знайти на електронних поличках магазину Марічки, посилання я залишу у кінці посту)
А  для підложок узяла обрізки американського та польського паперу))) додала трохи  багато кальки, фонових штампів, чіпборду і трішечки акцентів - і подаруночок готовий))))




І ще раз вся сторіночка))))


Мої помічники від Scrap Joy)))

  
 


Чекаємо у нашій галереї з вашими чудовими та захоплюючими роботами.

Запашного вам горнятка та натхнення)))
З вами була Даша


Цьомки



2 коментарі: