четвер, 26 липня 2018 р.

Галерея липня. Натхнення від Антоніни Рапоти

Доброго дня, наші читачі та гості блогу!

Люблю тишу лісу. 
Коли ти дихаєш на повні груди, коли слова не обов'язкові, тому що тобі комфортно у цій тиші. 
Закриваєш очі, відпускаєш всі думки та поєднуєшся з природою. І в якийсь момент у тебе виникає відчуття, що ніби підслуховуєш чиюсь розмову. Та розумієш, що навколо тебе цілий Всесвіт. 



І мені було завжди цікаво та дивовижно, як люди вміють описати цей Всесвіт у рядках віршів. Як вони передають свої відчуття словами, коли читаєш їх та потрапляєш подумки у цей світ.
Ось такі думки надихнули мене створити цей міні холст.



Я навіть "записки з віршами" спробували приховати по кутках)



Джерело фотографії, яка допомогла мені передати свої відчуття тут. Завітайте, як буде час, там є чим надихнутись.



Холст вийшов достатньо об'ємним. В цьому мені допомогли сізаль (багато сізалю)) та вирізалочки. Взагалі, побільше би колекцій скраппаперу з великою кількістю вирізалок)


Ось така лісова подорож у мене вийшла.

В роботі використала:

- чіпборд "Гілочка кропу 2"
- лист для вирізання елементів ФД

Якщо ви були в гостях у студії чіпборду "Скрап радість" і вже зробили роботи з використянням ії матеріалів - додавайтесь до нашої Галереї липня. 
Галерея

З вами була Антоніна Рапота. Гарного всім настрою!


2 коментарі: