суботу, 11 серпня 2018 р.

Тематичне завдання. Тревел. Натхнення від Євгенії (rising_to_heaven).

Привіт, дорогі читачі та гості блогу! Чи любите ви експерементувати? Я люблю. І саме через цю любов одного разу наважилася спробувати міксмедіа. Цей стиль мені дуже сподобався через те, що можна трішки відчути себе художником. Тому, коли я міркувала над ідеєю створення тревелу, то зрозуміла, що обкладинка обов'язково буде міксмедійною, не насиченою декором, щоб зручно було ним користуватись у подорожі. І дуже допоміг мені у цьому чіп-напис "tourism" .

А ось і мій тревел.




Трішки розповім як створювалася обкладинка. Заготівку для обкладинки я покрила чорним Гессо. Потім нанесла структурну пасту через трафарет заповнюючи на задній кришці всю поверхню, а на передній, залишаючи місце для чіпу. Спочатку дуже страшно щось зробити не так, але після декількох змахів кисточкою, страх втікає і починається щось неймовірне. Це дуже складно описати, краще відчути. 
Коли все просохло приклеїла чіп. Нанесла білу кракелюрну фарбу в деяких місцях. Потім заколерувала текстурну кракелюрну пасту і також нанесла її поверх вже створеного до цього узору ніби втираючи її. Коли і цей шар підсох, то почала зафарбовувати акриловими фарбами. Я використала близько п'яти відтінків, серед яких рожевий лосось, коричневий, охра, античне золото, бронза та мідь. О , то вже вийшло шість. 





А от внутрішнє наповнення класично-скрапове. 







Мій тревел містить три зошити, має багато місця для нотаток, записів, сторінки зроблені з крафт-паперу. Зошити можна винімати та є можливість додати ще один. Блокнот створений накшталт знайомого усім блокноту-мідорі. 


Зошити вийшли тематичні і в кожному знайдеться що записати та що додати. 





Сторінки проштамповані.










І такий вид має спинка.



І на останнє невеличке відео, яке демонструє тревел.







До побачення, дорогенькі! З вами була Євгенія (rising_to_heaven) 


Бажаю всім вам невичерпного натхнення, завжди гарного настрою і вдалих експериментів і не тільки у творчості! Будьте щасливі!!!




Немає коментарів:

Дописати коментар