середу, 9 серпня 2017 р.

Мандри. Натхнення від Надії Міщенко.

Привіт всім! Сьогодні з Вами я, Надія Міщенко! Буду надихати на "Мандри"!




Довго я не могла вибрати фото. Взагалі питання вибору для мене завжди проблематичне - хочеться всього і відразу. Але мені випала прекрасна нагода зробити сторіночку з фото однієї дуже класної пані! 


Я дуже довго задивлялася на цей папір! І нарешті з'явилася чудова нагода. Кольори взяла за основу дуже прості та милі - рожевий, голубий та темно-бірюзовий. Як на мене - прекрасне поєднання.


Дуже багато крафтових "дрібничок" - квіти, шейкер-рамочка, листочки. Крафт вміє пречудово передавати теплоту роботи, надаючи їй затишку.


Головний герой по завданню - велосипед. Я спеціально знайшла тамдемний - символізувати таку чудову пару. Та прекрасний чіп - що нагадує сонце, щоб у їхньому житті все було сонячно. Звичайно на чіпику заблищало трішки золота.


Під кружавчиками сховалися милі пташечки - брадс. Взагалі на цій роботі чимало брадсів, аж три! Для мене рекорд, напевно)))


Також на сторіночці "розквітло" багато ніжних квітів! І мій найулюбленіший акцент - бісер! Мммм... Я його обожнюю! 

Дякую, що були сьогодні разом зі мною, та надихалися на незабутні "Мандри"! 

На сторіночці використані такі матеріали від спонсора:

Двусторонний прозрачный скотч 6 мм от ФД



7 коментарів: