середу, 14 лютого 2018 р.

Стилі у скрапбукінгу. Натхнення від Антоніни Рапоти

Доброго дня, наші читачі та гості!

Наша нова рубрика про стилі спонукала мене на експерименти зі стилями та пошук себе у них. І тому, сьогодні я до вас з блокнотиками у стилі Шеббі шик.

Вирішила вчитись та втілювати своє бачення на маленьких розмірах :) Тому мої блокнотики мають розмір 7*9 см. Дивимось, що в мене вийшло...



Перший у біло-кремових кольорах та з металевою прикрасою посередені. Використала різне мереживо.




Другого малюка зробила ніжно-рожевого кольору. В обидвах блокнотах зістарені листи чаєм.



Ось такими вийшли мої кроки у Шеббі шику :) І думаю, що це не останні, бо мені сподобався процес.

Шукайте себе у стилях, створюйте свої власні!
Гарного всім настрою!

З вами була Антоніна Рапота та стиль Шеббі шик :)




10 коментарів:

  1. Які милі і гарні малюки!! Я також надихнулася рубрикою і зробила листівку))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марина, нам дуже приэмно, що вдалось вас надихнути! I дякую)

      Видалити
  2. Какие нежные малютки получились! Очень шебби:) Класс!!

    ВідповістиВидалити
  3. Тоня, они просто милашки! Тоже захотелось сделать такие манюсики)))

    ВідповістиВидалити
  4. Красивые и нежные пухляши малыши. Очень нравятся)

    ВідповістиВидалити