четвер, 22 лютого 2018 р.

Огляд дизайнерської посилки від спонсора "СкрапРадість" від Дарії Довгань

Всім привіт.
З вами Дар'я Довгань.
І сьогодні ми будемо розпаковувати посилочку від нашого спонсора - студії чіпборду та скрап товарів ScrapJoy.



Мої ТОП п'ять причин чому в наступний раз я оберу магазин ScrapJoy

-  висока якість матеріалів;
- широкий асортимент товарів українських (і не тільки) виробників
- гарний сервіс
- зручний інтерфейс сайту, все структуровано логічно
-  швидка доставка.

Дякую магазину ScrapJoy за надану можливість попрацювати з вашим чіпбордом))))

Всім гарного дня.

З вами була Дар'я

2 коментарі:

  1. Супер чип! Дивилася, і зрозуміла, що в мого хом"яка роботи не початий край)))))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, ДАшуль!!! ДУже приємно, що тобі все сподобалось) Будем радувати новинками і надалі)

    ВідповістиВидалити