середу, 28 лютого 2018 р.

Стилі у скрапбукінгу. Прованс. Натхнення від Надії Міщєнко.


Привіт нашим любим читачам! Цей скраповий місяць у нас несамовито романтичний! І шеббі, і прованс, ще й завдання місяця - Франція! Неймовірно ніжна атмосфера) Цього разу я невтрималася, і вирішила спробувати свої сили в стилі прованс. Доречі, ось чудова статя нашої Ірини, запрошую почитатит)


Для мене прованс, це в першу чергу колір! Один з моїх найулюбленіших. Тому дивно, чому я не спробувала його раніше))) Потім шиття, щось чарівне та гарне. І елементи рукоділля. Чому, не знаю, але нитки, голки та манекени в моїй свідомості живуть десь в Франції))) А ще затишок. Такий теплий та романтичний. Його спробувала передати крафтом. Сподіваюсь мій Провансовий експеримент вдався))))


 Ця чипова краса від нашого головного спонсору, магазину скрап товарів та виробнику чипборду Скрап Радість! Внизу поділюся корисними та дуже смачними ссилочками матеріалів від цього суперового магазину!


 Досить багато всяких завитків найрізноманітніших видів: і чипики, і вирубка різна, і широке шикарне шиття! Романтичність безмеж.


 Дуже люблю білі троянди, звичайно і в цій листівочки не без них)))


 Також, як я й писала вище, не обійшлося без швейних детальок - голочки, катушечки з ниточками(як я давно хотіла щось зробити з цими шикарними катушечками))), і гарнюні ножнички. Дуже няшні))))


Як завжди - дуже багато тичинок! Я справжній тичинкоман)))) Або тичинкоголік?


Дякую, що Ви з нами! Бажаю самих приємних скрап обновок! А де їх придбати? Дивимось ссилочки нижче)))
З Вами була Надія Міщєнко! До скорих зустрічей)



4 коментарі: