середу, 11 липня 2018 р.

Галерея липня. Натхнення від Дар'ї Довгань

Привіт наші дорогі та любі читачі і гості блогу.
Сьогодні я прийшла до вас з невагомим та витонченим, я би навіть сказала мереживним натхненням до нашої липневої галереї))) 


Галерея червня
Особисто я, дуже люблю поєднання білого та крафту. Мабуть воно одне з найулюбленіших. Крафт додає затишку та домашньої чарівності, теплоти... а білий чистоти та нарядності. 


Цю роботу мені не хотілося навантажувати деталями, так як вона несе великий зміст, який досить часто важко сказати словами ...


Тому для декору я обрала чіп покритий пудрою для ембоссингу, штамп серветку перенесла також методом гарячого ембоссингу і бризки акриловою фарбою, які додають трішки динаміки у роботу. 


Мої помічники від ScrapJoy

Чіп-напис "Я кохаю тебе" 

Кохайте та будьте коханими.
З вами була Даша Довгань
Натхнення вам.
Цьомки

Немає коментарів:

Дописати коментар