пʼятницю, 27 липня 2018 р.

Тематичне. Дитяче. Натхнення від Євгенії (rising_to_heaven).

Привіт, дорогі читачі! Сьогодні я до вас зі скарбничним натхненням. Багато хто з батьків залишає на згадку про дитинство своєї малечі дуже цінні для них речі. Цей список може бути дуже довгим, але є мінімум, який під силу кожній сім'ї. Це бірочка, пустушка, локон та перший зубчик.
Я вирішила створити скарбничку для, так би мовити, стандартного мінімуму.
Ось такий вид скарбничка має зовні.



А це в руках моєї помічнички.


Вона виконана з перепльотного картону та обтянута хлопковою тканиною та синтепоном.




Для декору я використала елементи з листів для вирізання, чіпборд та квіти ручної роботи.


І дуже мені імпонує в цій роботі фішка-чіпборд. Я лише збризнула спреєм гранотового відтінку, і вона чудово вписалася в композицію, наче створена саме для цього.


Закривається скрабничка стрічкою, яка зав'язується гарним бантом.
А ось такий вид має всередині. Чотири коробочки, які розмістять в собі мамині дорогоцінності.


Дякую за увагу та бажаю вам невичерпного натхнення, затишку у сім'ях та добра!



З вами була Євгенія (rising_to_heaven) 





https://www.instagram.com/rising_to_heaven/







Немає коментарів:

Дописати коментар