суботу, 21 липня 2018 р.

Моменти на папері. Натхнення від Євгенії (rising_to_heaven)

Моменти життя на папері. Натхнення від Євгенії (rising_to_heaven) сторінка "Маленька Індія".

Привіт, дорогеньки! Сьогодні з вами я, Євгенія, та моя робота в рубриці Моменти життя на папері. 

Одразу скажу, що це моя перша сторінка, ніколи до цього я не робила сторінок. І це чудово, бо я дужє люблю експерементувати і пробувати щось новеньке, особливо коли є на цей гарний настрій.




Цю сторінку я створила для чудової дівчини, для якої Індія стала сукупністю моментів з життя. Вона здійснила місіонерську подорож до цієї країни і на згадку в неї залишилися фото, два з яких використані в цій сторінці. Коли я побачила фото з її подорожі, то мені дуже запала у сердце ця маленька індійська дівчинка, я ніби сама побувала в Індії, цей дитячий погляд дуже проникний та говорить більше за слова, і я відчула, що маю зробити роботу з її фото на згадку для своєї подруги.
Я запрошую і вас поринути у чарівний світ Індії та відчути її контрастність. 
Контрастність прослідковується майже у всьому: кольори в одязі, соціальний статус та інше. Ця сторінка також багатоконтрастна. Роздивіться уважно фото і ви помітите котрастні кольори в одязі, контраст кольорів шкіри обличча, контраст погляду очей. Білолиця дівчина- місіонерка має погляд світлий, радісний, невагомий, а погляд маленької дівчинки з Індії, навпаки, дуже глибокий та сумний.


Тому для декору я використовувала квіти контрастних кольорів. 
З ОЕ я використала рамку, яку задекорувала спреєм та лаком-акцентом, та леттерінг, який виконала власноруч звичайною кульковою ручкою. Останнє вважаю відважним кроком, але маю надію, що ця ідея сподобається вам. 








До скорих зустрічей, дорогі читачі! Бажаю невичерпного натхнення, затишку у сім'ях та сили бути благочестивими та вдячними!


З вами була Євгенія (rising_to_heaven) 
https://www.instagram.com/rising_to_heaven/





1 коментар:

  1. Чудова сторiнка вийшла, Женя. Зi своэю iсторiэю та настроэм) З дебютом у свiтi сторiнок)

    ВідповістиВидалити