вівторок, 10 квітня 2018 р.

Натхнення від Наталі Покотило. Нідерланди

Доброго дня дорогі наші читачі!!!
Сьогодні з Вами я, Наталя Покотило і моє натхнення для Вас. Ми продовжуємо "подорожувати" країнами і цього місяця ми "побуваємо" в Нідерландах. Мені подобається ця невелика країна і я дуже хочу відвідати її. Мальовнича природа, розмаїття тюльпанів, затишні міста і села, стародавні вулички з неймовірною архітектурою, краса садів і каналів це все можна побачити в Нідерландах. Ця країна в мене асоціюється з простотою і роботу я зробила в стилі "Рустик", використавши натуральні матеріали вмене получилась ось така листівка.
Папір, бязь, льон, мішковина, бавовна, сизаль, рафія і чіпборд - ось і весь рецепт листівки. Чіпборд це незамінний помічник всіх моїх робіт. І ця листівка не виключення, а якщо Ви хочете собі такий красивий і якісний чіп, тоді Вам сюди)

Напис вибрала символічний "Христос Воскрес!" і привітала дуже хорошу людину з світлим святом Великодня.
  Трішки деталей листівки. 


Чекаємо на Ваші роботи у нас в завданнях
З Вами була я
Миру та натхнення Вам!!!
па-па

2 коментарі: