середу, 11 квітня 2018 р.

Блог-хоп з нагоди ДНЯ НАРОДЖЕННЯ Scrap Relax!!!

Я знаю, знаю! Ви чекали!!!
А поки ви чекали - ми готувались))



З часу першого поста пройшов рік...
А за рік: - нові звершення:
- багато переживань;
- нові навики;
- нові ми!

Ми не будемо приховувати, що робота з людьми це не завжди дуже легко, але цікаво - однозначно!
Чого тільки вартують наші кілометрові переписки і дискусії стосовно нових завдань!
А чого вартує перегляд ваших робіт! Завжди оригінальних і таких зовсім не схожих одна на іншу!

В цьому блог-хопі ви дізнаєтесь більше про кожну майстриню і талановитого дизайнера!
А також про нас загалом))


Отож:

1. Ідея створення блогу виникла спонтанно, але ми від неї не відступились)

2. Наша перша Дизайн команда - це одна велика сім"я!
3. Ми завжди дискутуємо стосовно нових завдань.
4. На старті роботи ДК нас було 9.
5. Спочатку ми хотіли назвати блог "Скрапмамаші".

Ну і звісно про правила: 


- Вам потрібно завітати у гості до кожної Феї, прочитати цікаві факти з її життя і здогадатись, який факт - неправдивий ( до речі, такий є і в переліку вище ).

- Підписатись на блог Скрап релакс ( якщо ви ще не є нашим читачем) і підписатись на блоги нашої ДК.

- Прикріпити наш банер на панельці у вашому блозі.
- Обов"язково в коментарях напишіть нам, який саме факт, на вашу думку, ми вигадали ( і дівчата в своїх блогах теж).
Дочекайтесь результатів 26 квітня. 


Головний приз буде розіграно серед тих, хто дасть правильну відповідь.
І подарунок від магазину Скрап радість поїде до вас, надихати на нові шедеври)) Так-так, ми вміємо!


Ну а тепер бігом в гості до дівчат!!! 

Щасти вам!!!

12 коментарів:

  1. Круто и сложно, но я обязательно попробую😘😉😉

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже люблю такі завдання і конкурси)))

    ВідповістиВидалити
  3. Я думаю, что неправильный факт - №4. Я даже помню ваше начало :) Спасибо за воспоминания! Пойду попрыгаю :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, первый набор состоял из 7 человек + вы двое, значит... Пока не принимайте мой ответ - я еще подумаю :)

      Видалити
    2. Ще є достатньо часу на роздуми))

      Видалити
    3. Ладно, пусть будет №5, хотя...

      Видалити
  4. Мені здається неправильний є пункт 5))

    ВідповістиВидалити
  5. Я чогось впевнена, що вигаданий пунк ✓5. Не віриться мені)))

    ВідповістиВидалити
  6. Девочки, я извиняюсь :)) А розыгрыш главного приза будет?

    ВідповістиВидалити