суботу, 23 червня 2018 р.

Стилі у скрапбукінгу. Mixed Media від Наталі Покотило

Привіт дорогим читачам і гостям блогу!
Сьогодні на звязку я, Наталя Покотило і мій найулюбленіший стиль в скрапбукінгу. 

З цим стилем я релаксую і отримую заряд енергії. Відриваюсь на всю!!! 

Ви не подумайте, ніжні роботи я також дуже люблю, але Mixed Media - це моє все!!! 
Теорію я розповідати не буду, якщо Вам цікаво почитати про цей стиль, то ось тут наша Тоня розповідає, що це за звір такий) А зараз хочу показати Вам декілька робіт в стилі міксмедіа, які я робила спеціально для блогу Скрап Релакс.
В роботах використала чудовий чіпборд Скрап радість - різноманіття вибору, хороша якість, це все Ви знайдете на сайті. 


1. Декоративна ваза









На цьому в мене все)
Дякую що були зі мною і Scrap Relax.
Приєднуйтесь до наших завдань.
Натхнення Вам, миру та добра!
Всім па-па

Немає коментарів:

Дописати коментар