четвер, 1 червня 2017 р.

Дошка натхнення Червня! Я жінка!

Я просто жінка. Просто жінка я.
П’ять букв у слові – ну куди простіше?
Я ніжна, я кохана, я твоя,
Я та, яка на світі найрідніша.



Сумна і ніжна. Мовчазна і ні.
Я та, якій протягують долоні…
Я палена у відьомськім вогні,
Я писана у золотій іконі…

У муках я життя тобі даю,
Зціпивши зуби, на війну пускаю.
Біля вікна задивлена стою.
Я просто жінка … і немає краю

Такій ось простоті. З ребра чи ні,
Я Єва, що спокушує Адама.
Я та, якій присвячують пісні,
Я та, якій гукають просто «Мамо…»

Я просто жінка. Грішна і свята,
Слабка і сильна, сіра і яскрава.
Я просто жінка, просто жінка. Та,
Якій потрібно щастя, а не слава.


Софія Кримовська.

Неочікувано? А мені так зовсім доречне завдання! Доречна дошка натхнення! Бо дуже часто ми, а особливо, коли з"являються маленькі чада, можемо махнути на себе рукою.... і не тільки( 
А дарма! Хто, як не ми достойні поваги, любові і аплодисментів! 

Любіть себе і даруйте цю любов іншим! 

А стосовно завдання, то в цій дошці натхнення будуть прийматись сторінки, панно, портрети, виконані в техніці Скрапбукінг. 

Обов"язковий елемент - Фото жінки ( ваше, подруги, мами - тут вже на що здатна ваша фантазія) !

А ще ми за відкритість і розмови))) Тому особливо будемо звертати увагу на вашу історію пов"язану з головною героїнею панно чи сторінки. 



6 коментарів: