середа, 14 червня 2017 р.

Я жінка! Натхнення від Марічки Петраш.

Оскільки в нас організувалась така собі компанія релаксуючих жіночок, то і завдання визріло само собою)) 
Чому саме таке формулювання? 
Ну ми ж хочемо бути красивими! Щасливими! Коханими! 
По завданні -асоціації у мене склалось Панно про маму... 
Тому що вона для мене приклад Жінки, подруги... Я іноді дивуюсь звідки в неї стільки любові і терпіння до інших!


Фото мами з нашої прогулянки - випадкове, але винятково вдале)  
Доповнила композицію вирізками з колекції Фабрики Декору - Botany Summer та срібним чіпбордом. Він додав основного тону композиції. 


і ще кілька деталей...


Мама подарунком задоволена, а я щаслива) 
Звідси висновок: робіть подарунки своїм близьким - мамам, подругам і нехай з їхнього обличчя не сходить посмішка! 
Дякую, що релаксуєте з нами! Додаєте сил, нових ідей! Вже найближчими днями ми оголосимо нашу Першу Дизайн-команду, а далі буде ще веселіше! 


Чекаємо ваших робіт у нашому завданні-асоціації і до нових зустрічей! 



8 коментарів:

  1. Яке чудове панно)) Мама то завжди любов та ласка)))

    ВідповістиВидалити
  2. Очень душевная работа. Трепет сердца)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ми не бачились півроку, то інакше ніяк))) дякую)

      Видалити
  3. Маме вдвойне приятно делать подарки :) Гармоничное и красивое панно получилось!

    ВідповістиВидалити
  4. А я вот смотрю на фотографию мамы и прям задумалась.. куда же это вы на прогулку ходили?;) интересное местечко;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ми були в Івано-Франківську, по справах, і якраз забирали фотік з ремонту, тому був привід випробувати його) А в центрі міста, на головній алеї є багато кованих виробів - найрізнонітніших... Ну от на фото один із них)

      Видалити