пʼятницю, 23 червня 2017 р.

Спільний проект: Scrap4relax Етап 1. Натхнення від ДК. Антоніна Рапота

Привіт!
Нам надзвичайно повезло із ДК. Не встигли ми оголосити результати, перезнайомитися, а дівчата вже просто сиплють ідеями. Так що дуже скоро, я переконана, на на всіх чекає дуже багато цікавого.

Сьогодні Тоня Рапота підключається до спільного проекту із своїм довгобудом.

Ви також можете долучитися, додавши посилання на свій пост з першим етапом будь-якого загальнодоступного в Україні ресурсу сюди




Доброго дня всім!

Для мене це перший пост у складі команди цього чудового блогу, що дуже хвилююче, але шалено радісно! Сподіваюся, наша співпраця буде плідною і такою, що надихає.

А тепер, звичайно ж, поговоримо про СП. Вважаю його дуже потрібним і корисним. Адже у більшості з нас є незавершені роботи. І дуже шкода, коли такими є альбоми. Адже планувалося створити цілу історію для малюка, цілої сім'ї або близької людини. І я не виявилася виключенням.

Повідаю свою історію.

На початку свого скрапового шляху я багато дивилася, читала, вчилася, що продовжую робити і зараз :) Мене вражало все різноманіття робіт дівчат, але найбільше мені подобалися альбоми. Так, розміркувавши, я записалася на курс по створенню альбому. Курс був чудовий, спікер натхненна, шалено талановита і поділилася силою-силенною інформації. Але я припустила ряд помилок, які і привели мене до незавершеного альбому. Ось такий він зараз. Всього в ньому  чотири розвороти. 




По-перше, на той момент я вибрала "важкий" папір як для новачка. Дуже яскравий, з великою кількістю принта. По-друге, вже зараз розумію, що для мене важливо бачити кінцевий результат, те, що вийде у майстра, тоді у мене складається картинка і з'являються власні ідеї. Скажімо так, мені потрібно "переспати" з отриманою інформацією. А оскільки це були живі вебінари, почала робити розвороти разом з майстром з думкою: "нічого, потренуюся". У результаті робота йшла дуже важко і коли у мене склалися розвороти з основними розкладками, то результатом я була невдоволена, що остудило мій запал. Хотілося ж відразу і красиво :)




І я стала відкладати допрацювання альбому, а там захопилася чимось новим і ось лежить тепер мій довгобуд і чекає своєї години. Але йому повезло, і він дочекався.

На даний момент у мене готові розвороти, але їх ще необхідно допрацювати детальками, підписами. ще я вирішила зробити його для свого синочка, що теж допомогло, оскільки мені легше робити роботу для конкретної реальної людини.

І є у мене коробочка під цей проект з матеріалами, які залишилися або ще можуть згодитися. 

 



І зараз я розумію, що мій альбомчик буде в американському стилі, з яким дуже весело працювати. Так що дам йому друге життя :)

А мені ще хотілось вам сказати, що перш ніж починати робити альбом, спочатку визначайтесь з темою, стилем, чим конкретніше ви його собі уявите, тим легше вам буде його зробити. А ще не засмучуйтеся, якщо не вийшло з першого разу, тут важливий досвід. З кожним разом у вас виходитиме все краще і краще. І якщо все ж таки вирішили робити альбом, то виділить для нього досить часу, щоб не розриватися і не відволікатися на щось інше. А що стосується різних курсів – якщо вам сподобалась отримана інформація, то не лінуйтеся і закінчіть справу.



З нетерпінням чекаю на вашу історію!

Немає коментарів:

Дописати коментар