понеділок, 10 вересня 2018 р.

Рецепт з ОЕ. Кулінарний бум. Натхнення від Людмили Половинко

Привіт, друзі.
Сьогодні я, Людмила Половико до вас з смачним та солодким натхненням.
Для нашого кулінарного завдання я підготувала незамінного помічника кожної господині. Хоч сучасні господині користуються на кухні електронними гаджетами, але я впевненна, що знайдуться такі ж фанати кулінарних книжок  як і я.
Напис кулінарна книга я покрила різними кольорами декоглазурі, що додало йому додаткової міцності та блиску. 
В блокноті є п"ять тематичних розділювачів на звороті яких є кишеньки, куди добре складати вирізки чи рецепти на листочках ( в кожного ж такі знайдуться, чи не так).




Ці переходи кольорів на чіпборді заворожують.


 А тепер пропуную порозглядати кожен розділювач.















В роботі використала чіпик напис, який ви зможете знайти в нашому магазині.

Бужемо раді бачити ваші роботи у нашому завданні



З вами була, Людмила Половинко.
Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар