четвер, 20 вересня 2018 р.

Рецепт вересня. Натхнення від Євгенії @rising_to_heaven.

Привіт, дорогі читачі та гості блогу! Сьогодні я до вас з солоденьким! Чи полюбляєте ви морозиво? Я дуже! Так його люблю, що навіть "заскрапила" його. :) 

Я довго міркувала над тим, що ж мені приготувати за рецептом вересня і вирішила готувати морозиво. Смачне морозиво-ріжок на три кульки. 






Я почала з основи майбутньої листівки, пробігувала по середині лист картону та вирізала по формі морозива. Потім почала готувати вафельний ріжок. Беремо такі інгредієнти: акварельний папір, текстурна паста, трафарет, спреї, фарби і все це поступово змішуємо один з одним. Вирізаємо трикутник і приклеюємо його на основу нашої солодкої листівки.






Потім з квітів ручної роботи трьох різних кольорів формуємо кульки.









 Спинку також оформлюємо.





І обов'язково додаємо вітальний напис у вигляді чипборду.







І так, чи справилася я з завданням? Перевіримо. Їстівне- є, чипборд- є, квіти- є, нитка- є! Нє бачите? Нитки в мене приклеїні під квітами для об'єму композиції і гарненько так виглядають з під них. Мені вдалося застосувати аж чотири ОЕ.

 І вам вдасться! Скоріше створюйте чудові роботи і мершій додаватися в лінки! Чекаємо на вас! 

Творчого натхнення вам, дорогенькі, щастя, миру і злагоди! З вами була Євгенія @rising_to_heaven. До побачення!


1 коментар: