пʼятницю, 14 вересня 2018 р.

Галерея вересня. Натхнення від Людмили Половинко

Привіт. Сьогодні з вами я, Людмила Половинко до вас з романтичним та зірковим натхненням.

  

Наші чіпики додадуть кожній роботі свою родзинку, саме так і вийшло з моєю листівкою. Чіпик напис зобов'язував зробити зіркову та блискучу листівку для супер дівчини.


   Своє натхнення я черпаю в матеріалах, які люблю перебирати та уявляти, що б можна було з цим зробити. Якось, як я знову гортала свої запаси чіпборду від Скрап Радість, я надихнулася чіпиком написом "супер дівчина". 

І вирішила, що це має бути ніжна та романтична листівка. Приступаючи до роботи я не уявляла кінцевого результату, все починає вимальовуватися вже в процесі роботи. 


Я розкладаю на столі те, що хотіла використати у своїй роботі, збираю композицію і якщо мене все влаштовує приступаю до склеювання. Але не завжди буває все так легко і гладко). Іноді, композиція ніяк не складається, щось в ній є те, що не подобається, а що саме ти не знаєш. В таких випадках, я скидаю увесь декор і збираю по новому. А іноді і залишаю все в спокої на ніч, а вже зранку свіжими силами сідаю творити. 

Але цього разу композиція склалась швидко і легко. Саме така творчість і приносить найбільше задоволення.






В роботі я використала набір зірок та напис, які ви зможете знайти в нашому магазині.
Галерея червня
З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та любові!

2 коментарі: