суботу, 7 жовтня 2017 р.

Бабине літо. Натхнення від Дарії Довгань

Доброго дня.
Сьогодні з Вами Даша і я буду Вас надихати до нашого чудового завдання "Бабине літо".


Що для Вас бабине літо??
Для мене це продовження літа восени. Коли багато квітів, коли тепло, коли літають метелики і коли можна з легкістю зловити на вулиці листа від кульбабки)))

В цьому році бабине літо в нас довго не гостювало, але я вирішила його втілити у своїй мрійливій листівочці...

Давайте разом роздивимося  деталі...


В цій листівці я хотіла відтворити ранок чудового осіннього дня. Ще з квітами, але вже стори з нотками холоду, тому у роботі додала джинсові елементи - саморобний топс, та джинсові круги))

З обов'язкових елементів я використала відштамповку листочків.

Для обєму в роботі я використала чіп, бризки фарбою, дропси текстовий штамп.




Долучайтесь до нашого теплого осіннього завдання.

Затишної та теплої Вам осені та невичерпного натхнення.
З Вами була Даша.

До зустрічі

Немає коментарів:

Дописати коментар