вівторок, 21 листопада 2017 р.

А Вам зручно? Натхнення від Наталії Покотило

Доброго дня дорогі наші читачі і гості блогу)
Сьогодні з Вами я, Наталя Покотило і мій органайзер для зберігання скрап паперу. Запитаєте чому я зробила саме органайзер, а не щось цікавіше або корисніше? А все тому що для мене це дуже корисна річ, тому що папір у мене зберігається в коробці з під посилки-піци.

В основі картон обклеєний жатим папером з срібним напиленням. Усередині - картон молочного кольору. Ззовні глиняна рамочка і назва виробика. Оранайзер вийшов дуже місткий. Робила я його для паперу Art Land і тепер хочу зробити ще кілька таких органайзерів під інших виробників, щоб стояли на робочому столі на видному місці, а не кожного разу переривати багато коробок в пошуках потрібного виробника.


Приєднуйтесь до наших завдань.
З Вами була Наталя Покотило
Творчих успіхів
Бувайте

Немає коментарів:

Дописати коментар