середу, 21 лютого 2018 р.

Стилі у скрапбукінгу. Прованс. Натхнення від Ірини Скляр.

      Всім привіт! Нещодавно ми, команда СкрапРелаксу, запровадили для вас нову пізнавальну та надихаючу рубрику "Стилі у скрапбукінгу". Сподіваюся, ви вже ознайомилися зі статтею про неймовірно романтичний стиль прованс. Мене надихає його ніжність, витонченість та жіночність. Працювати у цьому стилі не характерно для моєї творчості. Але, я вважаю, що саме вихід із зони комфорту та розширення своїх горизонтів дозволяють нам розвиватися і зростати над собою.  

    Я вирішила зробити холст з невеликою рамкою для фото. Я думаю, фотографія молодої дівчини виглядала би  дуже мило в оточенні квітів та метеликів.  Пастельні відтінки бузкового, зеленого та коричневого кольорів у поєднанні з білим створюють атмосферу легкості та весняної свіжості.






    Я пропоную наближати весну разом. Створюйте свої ніжні шедеври та не забувайте ділитися своєю творчістю з нами.  

    З вами була Ірина Скляр.

До зустрічі!

2 коментарі: