неділю, 25 лютого 2018 р.

Навколо світу із "СкрапРелакс". Натхнення від Дар'ї Довгань

Доброго дня сонечки!
Сьогодні з вами Дар'я Довгань.
Я прийшла до вас з натхненням про нашому завданню "Навколо світу з СкрапРелакс".
По завданню в мене вийшла ось така ніжно-романтична трохи провансова листівочка з ароматом Франції...



Знаєте, я чесно задоволена нашій ідеї подорожей, хоч віртуально-паперових але подорожей...
Адже з розширенням сімейного кола подорожі відсуваєш на деякий час, і далеко не на другий план)))
Тому це завдання я сприйняла як можливість зазирнути у шпаринку і подивитися, що ж там відбувається у тій, такій далекій (але все одно вже ближчій) Франції
Навколо світу з ScrapRelax
Листівочку хотіла зробити без штампів, але в кінці не втрималася і трохи підштампувала фон текстовим штампом. Ну штампоман я )))))))


Додала чіпбордову рамочку від студії чіпборду СкрапРадість, попередньо її розділивши на частини. Цей чіп має приємний натуральний колір, тому додала його в натуральному вигляді


Додала висічок, багато висічок)))



Також в слоях можна знайти марлю)))




До речі, всі товари використані в цій роботі можна знайти на поличках магазину СкрапРадістьРамочка 18
З вами була Дар'я.
Гарного вам дня, обіймашок та щирих весняних посмішок)))))
Цьомки!

2 коментарі: