пʼятницю, 23 лютого 2018 р.

Стилі у скрапбукінгу. Шеббі шик. Натхнення від Наталі Покотило.

Доброго дня дорогі наші читачі і гості блогу!

Сьогодні з Вами я, Наталя Покотило і моє шеббі натхнення для Вас. Я зробила коробку для солодкого подарунка своїй матусі у якої скоро день народження. Їй дуже сподобались мої квіти і вона любить вирощувати їх, от я вирішила що квітів багато не буває і ці точно не зівянуть, а будуть душу зігрівати холодними вечорами з смачним наповненням. Приємного перегляду.






 В коробочку вклала всю себе, любов і тепло. Зробила її на одному диханні. Дуже сподобалось робити "висячо-падаючу" композицію.  В роботі використала багато квітів, мереживо, ягідки, тичинки, декоративні гілки, бусинки, а також текстурну пасту і трафарети.
 Пропоную роздивитись деталі, як же без них)





 Сподіваюсь мені вдалося хоч трішечки Вас надихнути. Чекаємо в наших завданнях. А з Вами була я, Наталя Покотило
Всім хорошого настрою.
Миру і добра

4 коментарі: