четвер, 3 травня 2018 р.

1 етап СП "Чарівні шматочки". Натхнення від Антоніни Рапоти

Доброго дня всім!

Почнемо бородьбу з чарівними шматочками?!)

Для першого етапу я вибрала скраплінги. Якщо хтось ще не знайомий з ціми малюками, то їх розмір 1,5*4,5 дюймів. Вони створені для наших шматочків.
Але я вирішила зробити з них не міні-листівочки, а закладки для книжок.


З обов'язкових елементів у мене квіти, які були вирізані з залишків листа паперу, та пташки - совушки)



То як ці крихітки стали закладками?! Для цього я використала два магніта, які прикріпила на основи скраплінгів з двох сторін під скраппапір.


Завдяки магнітам вони не падають та тримаються на місці.



Їх можна зробити з зображенням улюблених героїв наших малюків) Але я і сама із задоволенням буду їх використовувати при читанні.

Дуже чекаємо на ваші роботи. Долучитися можна тут


Всім гарного настрою!

2 коментарі: