четвер, 17 травня 2018 р.

3 етап СП "Чарівні шматочки". Натхнення від Антоніни Рапоти

Доброго дня, наші любі читачі та гості!

Ось ми вже на третьому етапі нашого веселого проекту і робимо ми з вами мініки з обрізків. Для мене цей етап став не тільки можливістю зменшити свої запаси обрізків, але й заскрапити давно вже роздруковані фотографії.
Тож запрошую вас до перегляду мого варіанта міні-альбомчику.


За основу альбомчику взяла кардсток. А коли скрап паперу в обріз :), то рятують самі фотографії, заради який вся ця справа і затіювалась.


У нас з чоловіком в цьому році буде п'ять років нашому шлюбу, тож я вирішила, що цей мінік буде гарним додатком до подарунку, бо тут зібрані спогади за декілька років.



Прикрасити наші спогади мені допомогли обрізки з яскравої колекції паперу від Фабрики Декору, написи та картки з цієї ж колекціі. Та чіпборд від студії чіпборду "Скрап радість".


А ось і наше сонечко)



Ось така маленька історія про нашу маленьку сім'ю.

Дуже чекаємо вас у третьому етапі проекту.


В роботі використала чіпборд-напис

 сімя

 сердечко
З вами була Антоніна Рапота. Гарного всім настрою!


7 коментарів:

  1. Тонічка, такий милий і душевний міні-альбом, прям ціла історія вашої сім'ї зібрана в маленькому альбомчику!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мариночка, дякую дуже. Коли альбомчики з фото, це завжди по iншому сприймаэться)

      Видалити
  2. Я так чекала на натхнення по цьому етапу! Альбомчик такий милий і затишний! Тонічка, дуже душевно!!

    ВідповістиВидалити