вівторок, 8 травня 2018 р.

2 етап СП "Чарівні шматочки". Натхнення від Антоніни Рапоти

Доброго дня, наші читачі та гості!

Сьогодні я до вас зі сторінкою з головними героями шматочками скраппаперу в рамках нашого веселого проекту. 
У мене залишились дуже позитивні обрізки від набору паперу 20*20 після створення міні-альбомчику. Давайте подивимось що ж за сторіночка у мене вийшла.


За основу взяла лист крафтпаперу. Нарізала рисочок зі своїх залишків, а далі вже гралась зі складанням на сторінці)


Мені дуже сподобалось, що залишились різні смужки-фрази. Вони гарно виглядають серед простих смужок.


Для такої позитивної сторінки вибрала фотографію з третього дня народження мого малого. Тоді ми його відвели до парку розваг. І на диво, він катався на тих атракціонах, на яких зазвичай не насмілювався. Може його підбодрював факт присутності його улюбленої бабусі) Гарно підкреслила фотографію рамочка-чіпборд від студії чіпборду "Скрап радість".


А також допомогли допрацювати настрій цієї сторінки зірочки-чіпборди. Як фінальний штрих додала бризг білою акриловою фарбою.


Сподіваюсь, що я надихнула вас на ваші власні ідеї, які ви  обо'язково нам покажите у другому етапі проекту "Чарівні шматочки". 


У роботі використала чіпборд від студії "Скрап радість".

 рамочка
 зірочки
 зірочки2
З вами була Антоніна Рапота. Гарного всім настрою!


4 коментарі: