середу, 16 травня 2018 р.

СП "Чарівні шматочки". Майстер-класс від Надії Міщєнко


Привіт наші любі друзі! Я сподіваюсь, Ви вже приймаєте участь в нашому супер корисному СП, "Чарівні шматочки"? Ні? Тоді мерщій шукати всі обрізки та обрізочки і ми чекаємо на Ваші неповторні шедеври!

Сьогодні хочу поділитися з Вами своїм натхненням. І показати, як можна створити з купи непотребу ніжну листівочку з ароматом Провансу!

Насправді все дуже просто: в мене знайшлась купа обрізків, крафту, не першої свіжості, залишки кружевної квіточки, чіп, що залишився з попереднього проекту та величезне бажання! Бажання, створити неймовірну красу)


Зі своєї купи смачних обрізків, я знайшла ті, що мені підходять за кольором та... просто подобаються))) Підбираю, або підгоняю розміри. Прикидаю слої поверх самого нижнього - з тонкого крафту. Доречі, основа листівки - також утиль. Синок трішки різаком середину продирявив. Але ми ж творимо дива з залишків - значить в діло!


З того ж таки крафту надироколила багато ніжних рюшевих країв. Будуть в слоях замість кружавчиків)


 Знаходжу кожному елементу своє місце, верхній слой піднімаю на шматочок картону - для об"єму)


У нас же все в діло! Тому дістала свій ні разу не .заний за три роки дирокол. Котрий продавати хотіла)))) І накрутила чарівних квітів з найменших залишків! 


Квіточка ближче:

  

  Методика створення квіточок проста: надироколили, розрізали, потім,за допомогою шила, трошки накрутили краї, зкрутили серединку та зклеїли. Все! Економія скрап бюджету не бувала))))






 Серединку вирізаємо таким чином: робите надріз, та не доходячи по 3-4мм. до краю (в мене дирокол на 3,5 см), зрізаєте центр. Один край на пінцет, накрутили по кругу, трошки розпустили, та на клей в центр квіточки)


 Я ще в килимі притискала, для більшого обєму.


Вийшла така клумбочка)


Розташовую квіточки, як подобається. Додаю квіточку кружевну, напис. Також про сизаль не забуваємо.


Провівши ревізію, знайшла такий шнурочок. Залишок, навіть не памятаю від чого. Також добавляю мої улюблені перлиночки... 


...та тичиночки!))))


В кінці добавила блискіток різних)


Давайте подивимося на результат:







Серединку (там був проріз) Також декорувала. Поперечна смужка - також грає роль тримача для фінансового подаруночка)


Сподіваюся, мені вдалося надихути Вас на швидке винищення своїх обрізків! З любов"ю та ніжністю, Надія Міщєнко!




2 коментарі:

  1. Надя така гарна листівка і яка купка обризків, в мене набагато менша і з вашиим СП мабуть взагалі і її нне буде, дякую за МК і квіточи я також так роблю тільки все заа допомогою трафарета)))

    ВідповістиВидалити