пʼятницю, 21 вересня 2018 р.

Завдання Кулінарне. Натхнення+МК від Антоніни Рапоти

Доброго дня, наші читачі та гості!

Довго думала, що таке зробити для нашого Кулінарного завдання і ось на очі потрапив мій пакетик з приправами) І було вирішено зробити для них "домівку".

Хочу з вами поділитись невеличким процесом створення цієї коробочки.
Спочатку вирізаємо з палітурного картону деталі основи.
Це бічні стінки і та, що буде посередини.



Це наша спинка і низ.



Це перед коробки та роздільники всередині. Але в процесі я вирішила обійтись без роздільників)


Отже всі деталі готові, переходимо до збору конструкції. Я обклеїла низ крафтпапером. Вирізала лист на 2 см більше з кожної сторони дна. Приклеїла його, відрізала куточки, не доходячи до картону на 3 мм. Потім бігую папір по сторонах. Я для цього використовую ось такий інструмент для створення квітів. Але можна використати і ручку, яка вже не пише. Я роблю це для того, щоб був гарний згин.


Потім акуратно згинаю куточки і приклеюю іншу сторону.


Так я обклеїла дно, задню та передню стінки. Але, якщо ви зверните увагу, то не всі сторони приклеєні. Ті, які будуть склеюватись з сусідніми частинами та створювати кут, я залишила несклеєними.


А також для обклеювання внутрішніх кутів та всіх вільних сторін ви вирізаєте ось такі смужки.


І ще покажу, як я обклеїла напівкруглі сторони бічних сторін. Вимірюєте товщину вашого картону і бігуєте з двох сторін, щоб посередині у вас вийшла та сама товщина картону. І приклеюєте.



Потім надрізаєте там, де закінчується рівна частина та почитається закруглення. А поміж цим вирізаєте ось такі трикутнички.


І приклеюєте їх.


Ось так ви склеюєте всі частини та облеюєте всі куточки, щоб ваша конструкція була міцна, а частини, які будуть визирати - гарні.


Потім зі скраппаперу вирізаю частинки для обклеювання. Детальки менші за картонні основи на 4 мм.


Ось що ми отримуємо, поєднавши їх) А потім вже ви на ваш смак та бажання прикрашаєте сторони коробочки. 


У мене вийшло ось так.


На одній стороні розташувався чіпік від інтернет-магазину чіпборду та скраптоварів "ScrapJoy".


А тут вирізалки з нової колекції паперу ФД та чіпборд. Все це можна також придбати у магазині "ScrapJoy". Та додала бризг.


Тепер на моїй кухні стало трішечки гарніше) 

Приєднуйтесь до нашого завдання та діліться своїми творіннями на кулінарну тематику.

В роботі використала кулінарні чіпборди:
Чіпборд "Кухонне приладдя"
Чіпборд "Столові прибори"
Всім гарного настрою!
З вами була Антоніна Рапота.


1 коментар: