пʼятницю, 28 вересня 2018 р.

Рецепт з ОЕ . Серія АТС від Lanusia


Привіт, друзі!
З вами Lanusia.


Сьогодні я до вас з натхненням по нашому рецепту. Коли бачиш назву "Кулінарне", на думку одразу спадають кулінарні книги, проте я ще жодної в своєму житті не створила, а представляти на ваш розсуд вперше зроблену роботу не дуже хочеться))) Тому побачивши ці оригінальні чіпіки  столових  приборів, я подумала, що тему змінювати не буду і створю серію АТС.


Мої ОЕ - їстівне (ягідки), квітки, чіпборд, нитки, банка. О, то я усі ОЕ використала! Чудово!

АТС №1


Розглянемо трохи ближче


АТС №2


Деталі


АТС №3


Мені хотілося привнести якусь родзинку у свою роботу.  Найбільше довелося ворожити над тим, як передати металевий блиск столових приборів. І мені це вдалося! І чіп чудово витримав усі мої маніпуляції)))


При створенні серії АТС використано
Чіпборд "Столові прибори"

Таким був мій смаколик для вас сьогодні!
Зустрінемося!
Lanusia


Немає коментарів:

Дописати коментар