неділю, 9 вересня 2018 р.

Моменти життя на папері. Сторінкове натхнення від Євгенії @rising_to_heaven.

Привіт, дорогі гості та постійні читачі блогу. 

Сьогодні я до вас з щасливою сторінкою. :)  Ви знаєте, коли я створила цю сторінку, я дуже її роздивлювалася, фото на цій сторінці дуже дороге для мене бо на ньому "застиг" дорогий для мене спогад щасливого моменту з літнього відпочинку. І я раптом усвідомила, що це літо було дуже чудовим і щасливим, не без труднощів, але ж дуже классним! І я дуже радію, що я це осознала і створила цю, нагадуючу про літо, сторінку.




Фото, яке я використала в сторінці вийшло не яскравим, тому і папір я підібрала приглушених відтінків. Підходящого по розміру паперу в мене не було, був папір, який підходив по тематиці, але він був малим за розміром (15*15см) і тому прийшла цікава ідея створити фон для сторінки з декількох малих аркушів. Я підібрала два дизайни та взяла їх по два. 





Свою сторінку я укріпила картоном для того, щоб потім можна було повісити її на стіну, замість рамки для фото. На картонну основу я наклеїла скраппапір по два в два ряди щільно один до одного. Нанесла через трафарет кракелюрну текстурну пасту та в деяких місцях текстурну пасту з мармуром. Дала пасті підсохнути. Тим часом декорувала чіп та вирубку. 



Чіп я вибрала "повітряний змій" ,який затонувала чернилом для штампів, та напис: "together" , його задекорувала гелем-медіумом змішаним з сухою фарбою.






 Вирубку "На дне морском" зафарбувала спреями. 







 А " геометричне" сердце- зафарбувала гелем-медіумом, та покрила глітером .



Додала невагомі квіти та трішки листочків. 



Сподіваюсь, що вам сподобається!

До скорих зустрічей! З вами була Євгенія @rising_to_heaven.


Немає коментарів:

Дописати коментар