четвер, 27 вересня 2018 р.

Галерея вересня. Натхнення від Дар'ї Довгань + лайфхак

Доброго дня наші любі.
Сьогодні з вами я,  Дар'я  Довгань і надихати вас я сьогодні буду до нашої постійно діючої галереї))

Я підготувала для вас сторіночку.


Останнім часом саме сторіночки переважають в моїй скрапова творчості, як чесно то і я  сама до кінця не знаю чому, але цей факт мені подобається.

Моя сторіночка форматом 20 на 20. За основу взяла лист паперу від фабрики декору (можна також придбати у магазині ScrapJoy) , підібрала фото (в цей раз я просто взяла частину обкладинки від учнівського зошита), підібрала декор... І починаємо магію...

Для своєї сторіночки я обрала чіпборд блискавка та напис. Але я дуже хотіла щоб блискавка була наче привідкрита.


Так як наша блискавка виглядає ну дуже реалістично і по детальками її потім ні як не склеїти, то я зробила такий лайфхак - спочатку приклеїла чіп до тканини, а вже потім розподілила на частини, і тільки після цього розрізала тканину. Щоб чіп не деформувався його можна покрити прозорими дропсами (я так зробила із самою "собачкою").

Далі приклеюємо тканину з чіпом до основи, приклеюємо фото та розкладає що декор. У якості декору я обрала паперові квіти та відштамповки серветок, додала дропсів  на напис. І наша сторіночка готова.


Дякую, що були зі мною.
Я використала ось такий чіпборд від студії ScrapJoy

Натхнення вам на сонечка.
З вами була Даша.

Цьомки


Немає коментарів:

Дописати коментар