суботу, 10 листопада 2018 р.

Смачненьке яблучко... Натхнення від Дар'ї Довгань

Доброго дня наші любі.
От і добігіє кінця наш СП Твій формат.  ІІ мі альбомчик готовий. 


Сьогодні я вам покажу два етапи нашого СП . Четвертий - таємничий та п'ятий- улюблений))))

Давайте розглянемо деталі.
 Спочатку розберемося з нашим таємничим розворотом))))


На першій сторінці в мене є міні конвертик в який можна заховати щасливий квиток чи будь-що інше що буде нагадувати про цей день.


На цій сторінці я використала чіп соти та гілочку з магазину @scrapjoy.com.ua






А ось і друга сторіночка - яблунева.


Заховані тут два фото.  Я пішла трохи на хитрість)))
Так як підложка з трьома фото є об'ємною то я додала чіп трояндова гілочка по обидва боки. Таким чином вийшло, що підложка та чіп на одному рівні. 





І повернемося до обкладинки. 

Мій улюблений прийом - це мабуть яскравість. Альбомчик в мене вийшов позитивний та яскравий. 
На обкладинці я використала каштанове листя та каштани від магазину @scrapjoy.com.ua


Обкладинку обклеїла фетром та прикрасила тежиками та фетровим листочком. 

А давайте нагадаємо всі мої розворотики 
Перший - ботанічний


Другий - магічний


Третій - геометричний


Четвертий - таємничий


Дякую за увагу з вами була Даша
Тепла вам та щирих обіймашок))))
Цьомки

1 коментар: