четвер, 22 листопада 2018 р.

Моменти на папері. Натхнення від Дар'ї Довгань

Усім привіт. 
Як ваші справи?? У вас буває так, що ви сумуєте за кимось чи чимось? От я тільки сьогодні зрозуміла як сильно скучила за морем...



Тому сьогоднішня моя розповідь у рубриці "Моменти на папері" саме про море
Яке ви любите море? Я люблю його за будь-якої погоди. Особливо люблю його на самоті. На заході, сидіти на узбережжі закутаною у плед і гріти руки горнятком смачного та ароматної напою.
А ще люблю хвилі...
От і в своїй роботі я хотіла зімітувати хвилі. Для цього я частково пофарбувала марлю, та розмістила її як фон, додала підожок під фото, багато підложок)))


Додала штамп напис та фоновий штамп. 
І звичайно не обійшлося без чіпборду. Я обрала фішку (я їх дуже люблю за універсальність) та чіпборд кораблик. Задекорувала їх за допомогою глітерної фарби




І ще раз загальний план))


А що любите ви?
З вами була Даша.

Надихайтеся разом з нами.
Цьомки)))



1 коментар: