понеділок, 12 листопада 2018 р.

Натхнення від Людмили Половинко. Топери для святкового столу + відео МК

Привіт.
    Сьогодні з вами я, Людмила Половинко буду творити святковий декор на день народження донечки.
   Кожного року на день народження донечки я стараюсь приготувати не лише смачний і солодкий стіл, а й прикраси  і тематичний декор. Цього року в нас буде вечірка в рожево-голубих кольорах з великою кількістю квітів та повітряних куль.
   Сьогодні ми з вами зробимо топери для декору солодкого столу. 
   






Чіпики я розфарбувала акварельними фарбами з блиском, що додало їм мерехтливості та святковості. А як я це зробила ви можите переглянути на відео майстер класі по виготовленню таких топерів:


   Для своїх топерів я використала чіпик рамочка, напис, повітряні кульки та гілочками з квіткою , які ви вже можите замовити в магазині.


З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та безмежної любові!








1 коментар: