четвер, 8 листопада 2018 р.

Галерея листопада. Натхнення від Людмили Половинко

Привіт.
    Сьогодні з вами я, Людмила Половинко з лісовим натхненням.
   Я люблю використовувати флору в своїх роботах, природа мене надихає на нові роботи. А наша рамочка, яка стала основним елементом в моїй композиції, вималювала усю листівку. 
   Я рідко знаю на перед, що буду робити, яка буде композиція і який в кінці буде результат. Надихаючись матеріалами, я творю і в процесі роботи вже вимальовується, що ж я отримаю в результаті роботи.


Чіпик гілочку, яку я додала в листівці, я безпощадно розрізала на частинки і використала в роботі. Я так часто роблю, якщо певний елемент завеликий для моєї композиції.



   Я планувала зробити осінню роботу, а в результаті в мене вийшла тепла, літня і затишна листівка.




   Схожу квіточку ви також можете знайти в нашому магазині.



   По контору я намалювала рамку золотою ручкою, щоб підтримати золоті елементи на листівці, а ще рамка додає кожній роботі завершеного вигляду. 



    Ось так я задекорувала і задню сторону.



І невеличке відео МК для тих, хто любить створювати прекрасне) 


   Для  листівки я використала чіпик рамочка та гілочка , які ви вже можете замовити в магазині.



З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та безмежної любові!








Немає коментарів:

Дописати коментар