четвер, 20 квітня 2017 р.

Модний Скрап: міф чи реальність?

Дослідники історії скрапу закидають мене камінням... Але я не впевнена, що в нашому Скрап-релаксі таких багато)) Чи ви є?

До чого тут я? Історія? ...і мода?
Все просто!
Я переконана, що сучасна мама, дружина, скраперша, блогерша і просто творча людина повинна бути в курсі модних новинок, модних тенденцій і т.д.... Навіть якщо у вас свій, чітко окреслений стиль, чи то в одязі, чи то в побуті, чи то в скрапі.

І от власне таким модницям ДУЖЕ допомагає PANTONE COLOR INSTITUTE 


Така собі шпаргалочка, яка абсолютно може поміститись в нашому планері, і буде нагадуванням, а комусь і натхненням в часи творчого кризу. 

Головний колір Пантон 2017 року – це відтінок кучерявої капусти (Kale). І як не крутіть, але якщо проаналізувати тендеції в скрапі, принаймні за 2016-ий і зазирнути в ті, які з"явились на початку року ( я про колекції Скраппаперу відомих українських брендів), то всі вони так чи інакше перегукуються з модними кольорами.

Загадайте лише якого шуму наробила колекція 
 "Botany summer"

яка, особливо полюбилась прихильникам Еко стилю в скрапі...

Ось ще кілька робіт для натхнення




А релізи 2017-го? 

Гляньте на палітру і проаналізуйте матеріали, які ви використовуєте в своїх роботах!
А я вже в наступних постах розкажу більше про кожен модний колір зокрема! 

І нехай скрап приносить вам релакс! 

До зустрічі! 



1 коментар: